• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Balıkesir

Valilikler

T.C. KEPSUT KAYMAKAMLIĞI
T.C. KEPSUT KAYMAKAMLIĞI
T.C. KEPSUT KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar Kurumsal Kimlik Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Şehitlerimiz Gazilerimiz Etik Kurulu İmza Yetkileri Yönergesi Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanunlar Hakkında Eğitim Tarihçe
  • KEPSUT
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Kolluk Personeli İhbar/Şikayet ve Memnuniyet Resmi İlan Portalı Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
4
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Şehitlerimiz
    • Gazilerimiz
    • Etik Kurulu
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri
    • Kanunlar Hakkında Eğitim
    • Tarihçe
  • KEPSUT
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Amirliği
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü
      • İlçe Milli Emlak Şefliği
  • GÜNDEM
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet ve Memnuniyet
    • Resmi İlan Portalı
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

KEPSUT SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI AİLE DESTEK MERKEZİ PROJESİ KAPSAMINDA PERSONEL ALIM İLANI

20.12.2022

KEPSUT SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI AİLE DESTEK MERKEZİ PROJESİ KAPSAMINDA “1 PROJE KOORDİNATÖRÜ” ALIM İLANI

              Kepsut Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 19.12.2022 tarih ve 2022/25 sayılı Kararına istinaden Aile Destek Merkezi Projesi süresince, proje kapsamında Koordinatör olarak çalıştırılmak üzere tam zamanlı sözleşmeli Geçici personel istihdam edilecek olup personelde aranacak şartlar aşağıda belirtilmiştir.

A – ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

Personel alımında aranacak genel ve özel şartlar aşağıda belirtilmiştir.

  1. Kadın olmak,
  2. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
  3. Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olmak,
  4. Başvuru tarihi itibarıyla 18 yaşını bitirmiş olmak ve 45 yaşını doldurmamış olmak,
  5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  6. Türk Ceza Kanununun 53. maddesinde belirtilen  süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
  7. 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla fen-edebiyat fakültelerinden veya psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi, sosyal hizmet alanlarının birinden mezun olmak.
  8. ÖSYM tarafından lisans mezunları için yapılan ve geçerliliği devam eden 2021 ve 2022 Kamu Personeli Seçme Sınavından KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak. 
  9. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak.
  10. Yöreyi, sahayı bilen yöneticilik vasfına haiz olmak.
  11. Kepsut ilçesinde son 6 aydır ikamet ediyor olmak.

B – BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

  1. Özgeçmiş,
  2. Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ya da E-Devlet sureti.
  3. Nüfus cüzdanı sureti,
  4. 2 adet vesikalık fotoğraf
  5. Adli sicil kaydı,
  6. Sağlık Raporu
  7. Kepsut ilçesinde en az 6 aydır ikamet ettiğini ispatlayan belge (Nüfus Müdürlüğü –E-Devlet)
  8. KPSS Sınav sonuç belgesi

C- SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

  1. Başvuruda bulunacak adaylar yukarıda sayılan belgeler ile birlikte Kepsut Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Bürosuna (Kasapzade Mahallesi 15 Temmuz Şehitleri Caddesi No:135 Kepsut/BALIKESİR) şahsen 27.12.2022 Salı günü saat 17.30’a kadar başvuracaklardır. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  2. Başvurular arasından mülakata katılmaya hak kazanan kişiler ayrıca ilan edilecektir.

Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.

İLANEN DUYURULUR 19.12.2022

KEPSUT SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI AİLE DESTEK MERKEZİ PROJESİ KAPSAMINDA “1 Eğitmen” ALIM İLANI

              Kepsut Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 19.12.2022 tarih ve 2022/25 sayılı Kararına istinaden Aile Destek Merkezi Projesi süresince, proje kapsamında Eğitmen olarak çalıştırılmak üzere tam zamanlı sözleşmeli Geçici personel istihdam edilecek olup personelde aranacak şartlar aşağıda belirtilmiştir.

A – ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

Personel alımında aranacak genel ve özel şartlar aşağıda belirtilmiştir.

  1. Kadın olmak,
  2. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
  3. Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olmak,
  4. Başvuru tarihi itibarıyla 18 yaşını bitirmiş olmak ve 45 yaşını doldurmamış olmak,
  5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  6. Türk Ceza Kanununun 53. maddesinde belirtilen  süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
  7. 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla fen-edebiyat fakültelerinden veya psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi, sosyal hizmet alanlarının birinden mezun olmak.
  8. ÖSYM tarafından lisans mezunları için yapılan ve geçerliliği devam eden 2021 ve 2022 Kamu Personeli Seçme Sınavından KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak. 
  9. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak.
  10. Kepsut ilçesinde son 6 aydır ikamet ediyor olmak.

B – BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

  1. Özgeçmiş,
  2. Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ya da E-Devlet mezuniyet belgesi.
  3. Nüfus cüzdanı sureti,
  4. 2 adet vesikalık fotoğraf
  5. Adli sicil kaydı,
  6. Sağlık Raporu
  7. Kepsut ilçesinde en az 6 aydır ikamet ettiğini ispatlayan belge (Nüfus Müdürlüğü – E-Devlet)
  8. KPSS Sınav sonuç belgesi

C- BAŞVURUYA İLİŞKİN BİLGİLER

  1. Başvuruda bulunacak adaylar yukarıda sayılan belgeler ile birlikte Kepsut Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına (Kasapzade Mahallesi 15 Temmuz Şehitleri Caddesi No: 135 Kepsut / BALIKESİR) şahsen 27.12.2022 Salı günü saat 17.30’a kadar başvuracaklardır. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  2. Başvurular arasından mülakata katılmaya hak kazanan kişiler ayrıca ilan edilecektir.

Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.

İLANEN DUYURULUR 19.12.2022                                                                                                                                                    

                                KEPSUT SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI AİLE DESTEK MERKEZİ PROJESİ KAPSAMINDA “TEMİZLİK GÖREVLİSİ” ALIM İLANI

              Kepsut Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 19.12.2022 tarih ve 2022/25 sayılı Kararına istinaden Aile Destek Merkezi Projesi süresince, proje kapsamında Temizlik Görevlisi olarak çalıştırılmak üzere tam zamanlı sözleşmeli Geçici personel istihdam edilecek olup personelde aranacak şartlar aşağıda belirtilmiştir.

        A – ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

Personel alımında aranacak genel ve özel şartlar aşağıda belirtilmiştir.

  1. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak.
  2. İşin niteliği nedeniyle kadın olmak.
  3. Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olmak.
  4. Son 6 aydır Kepsut İlçesinde İkamet ediyor olmak.
  5. Başvuru tarihi itibarıyla 18 yaşını bitirmiş olmak ve 45 yaşını doldurmamış olmak,
  6. Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
  7. Türk Ceza Kanununun 53. maddesinde belirtilen  süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
  8. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak.
  9. Adli ve idari soruşturma sonucunda çalışmasına engel bir durum bulunmamak.
  10. 3294 sayılı kanun kapsamında vakıfın hedef kitlesinde yer alması tercih sebebidir.
  11. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
  12. Mülakat komisyonu hiçbir adayı yeterli bulmaması halinde, komisyon kararı ile personel alımını iptal edip yeniden ilana çıkabilir.  Bu durumda başvuran adaylar hiçbir hak talebinde bulunamazlar.

        B – BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

  1. İkametgâh belgesi. (Adres beyanlı nüfus kayıt örneği)
  2. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  3. Adli sicil kaydı (Kepsut SYD Vakfına verilmek üzere)
  4. Çalışmasında bir engel olmadığını gösteren aile hekiminden alınmış Sağlık Raporu
  5. İş Başvuru Formu (Kepsut SYDV’den alınıp doldurulacaktır)
  6. Varsa Diploma-mezuniyet belgesinin aslı veya E-Devlet sureti.
  7. 2 adet vesikalık fotoğraf

C- BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BİLGİLER

  1. Başvuruda bulunacak adaylar yukarıda sayılan belgeler ile birlikte Kepsut Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Bürosuna (Kasapzade Mahallesi 15 Temmuz Şehitleri Caddesi No:135 Kepsut/BALIKESİR) şahsen 27.12.2022 Salı günü saat 17.30’a kadar başvuracaklardır. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  2. Başvurular arasından mülakata katılmaya hak kazanan kişiler ayrıca ilan edilecektir.

Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.

İLANEN DUYURULUR 19.12.2022

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
Kasapzade Mahallesi 15 Temmuz Şehitleri Caddesi Hükümet Konağı Kepsut/BALIKESİR
266 576 10 05